miércoles, 15 de septiembre de 2010

jo de gran vull ser la Cindy




jo de gran vull ser la Cindy i menjar formigues princesa, si, aquelles que es convertiran en formigues reina! i també vull fer-me corones amb fulles de palmera i fer-me amiga de les termites i pintar-me la cara amb tints que surten dels arbres, i menjar-me el cacao que creix dels arbres i enfilar-me als arbres com qui puja una escala i agafar guayabes dels arbres i després fer-me un suc i conèixer arbres que tenen més de 490 anys que jo i altres que caminen i saber quina hora és pel tipus de grills que canten en cada moment i anar descalça tot el dia...i...i...i....
segur que tots us esteu preguntant qui és aquesta excel.lent i admirable personeta...
doncs la Cindy és una Mowgli en potencia...una nena preciosa que viu en mig de la selva ecuatoriana, bé, no és tan magnífic com sembla...hi viu els caps de setmana, però tampoc està malament, no?

si...prometo explicar moltes moltes més coses sobre l'aventura ecuatoriana, però poc a poc sisplau, tot just ara estic començant a païr el que m'ha passat....

No hay comentarios: